EV - Oplaadpalen - Tesla Audi eTron - Doe het zelf zonnepanelen - Omvormers voor Zonnepanelen - Montagemateriaal voor Zonnepanelen

Auteur Topic: Online Monitoring website www.PV-log.com  (gelezen 5297 keer)

Offline Thierry

• Jr. Member
  • **
  • Zonne-energie enthousiast
    • Bekijk profiel
    • PV-log.com
Online Monitoring website www.PV-log.com
« Gepost op: juni 23, 2012, 16:27:15 »
Graag wil ik jullie hierbij uitnodigen om een kijkje te nemen op www.pv-log.com, een relatief nieuwe site om de opbrengst van je PV installatie online te monitoren. Een voordeel van deze site is dat je gemakkelijk je opbrengst kunt vergelijken met die van andere installaties.  Je kunt daarbij kiezen voor het vergelijken van installaties uit je nabije omgeving (vergelijkbare instraling), installaties van vergelijkbare grootte, vergelijkbare modulen en/of omvormers, en noem het maar op. Zo herken je eerder of jouw installatie minder dan optimaal functioneert. Ook kun je in contact komen met andere gebruikers om tips uit te wisselen. De site is op het moment nog overwegend in het Duits, maar de Engelse vertaling is bijna rond. Op termijn (bij voldoende interesse) zullen we de site ook in het Nederlands vertalen. Onlangs hebben wij de site technisch en designmatig verbeterd, en verder wij zijn voortdurend aan het vernieuwen. Graag zou ik een aantal aanmeldingen uit Nederland en Belgie tegemoet zien! Ook ben ik op zoek naar serieuze enthousiastelingen in Nederland dan wel Belgie die ons op den duur willen helpen met het Beta testen van nieuwe functies. Ook suggesties voor nieuwe ontwikkelingen zijn van harte welkom!
met zonnige groet!

Johanp

• Gast
Re: Online Monitoring website www.PV-log.com
« Reactie #1 Gepost op: maart 23, 2014, 11:16:54 »
erg ingewikkeld invoeren vind ik, kom er niet uit helaas. :(