EV - Oplaadpalen - Tesla Audi eTron - Doe het zelf zonnepanelen - Omvormers voor Zonnepanelen - Montagemateriaal voor Zonnepanelen

Auteur Topic: dé collectieve inkoop actie van zonnepanelen  (gelezen 24279 keer)

Offline info@thyser.com

• Jr. Member
  • **
  • Thyser BV
    • Bekijk profiel
    • Thyser zonnepanelen BV
dé collectieve inkoop actie van zonnepanelen
« Gepost op: november 17, 2012, 13:59:49 »
Thyser is gestart met dé collectieve inkoop actie van zonnepanelen. Dit zonnepanelen inkoop collectief zijn wij gestart om gezamenlijk met u de zonnepanelen nóg sneller terug te verdienen. Om zo Nederland en België zo groen mogelijk te maken en consumenten en bedrijven nog beter te wapenen tegen de crisis. In Nederland zal de BTW van energie hoger zijn dit jaar en de energielasten voor zowel Nederland als Belgie de komende jaren alleen maar toenemen en daarnaast krijgt u vrijwel niets meer aan rente voor uw gespaarde vermogen. Daarom is het nú tijd om met z’n allen deze stap te nemen!

Bekijk meer op:
http://thyser.com/collectieve_actie

Gert Mostert

• Gast
Re: dé collectieve inkoop actie van zonnepanelen
« Reactie #1 Gepost op: maart 14, 2013, 10:59:59 »
Ik kan jullie eenvoudig voorrekenen dat het plaatsen van het investeringsbedrag voor zonnepanelen op een zelfs in deze tijd slecht renderende spaarrekening over 20 of 30 jaar ongeveer hetzelfde financieel rendement zal hebben opgebracht als zonnepanelen. Ik ben een groot voorstander van het plaatsen van zonnepanelen, maar de mensen moeten wel beseffen dat het op de lange termijn financieel nauwelijks iets opbrengt. Het rendement zit hem in de duurzaamheid van de energie. Eerlijke voorlichting graag!

rgase

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 16, 2013, 08:27:45 »
Ik kan jullie eenvoudig voorrekenen dat het plaatsen van het investeringsbedrag voor zonnepanelen op een zelfs in deze tijd slecht renderende spaarrekening over 20 of 30 jaar ongeveer hetzelfde financieel rendement zal hebben opgebracht als zonnepanelen. Ik ben een groot voorstander van het plaatsen van zonnepanelen, maar de mensen moeten wel beseffen dat het op de lange termijn financieel nauwelijks iets opbrengt. Het rendement zit hem in de duurzaamheid van de energie. Eerlijke voorlichting graag!

Dan maak je toch echt de verkeerde berekening. Als je een goede calculatie maakt dan is duidelijk dat zonnepanelen financieel een goed rendement hebben, beter dan een spaarrekening of een depositorekening. Je gaat bij de calculatie uit van nu bekende gegevens en voor een deel is deze gebaseerd op verwachtingen en historische gegevens. Exact is de calculatie dus niet omdat deze een voorspellend karakter heeft. Maar het geeft wel een heel duidelijk positief beeld ten opzichte van sparen. Kijk maar eens naar mijn berekening op het forum van www.metdezon.nl.

Bonergie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: maart 28, 2014, 12:52:23 »
Gert, ik ben erg benieuwd naar je berekening. Kun je mij die mailen? (Info@bonergie.nl).

Ik verkoop ook zonnepanelen en heb inmiddels ook vele panelen gezien, waarbij mij de tranen in de ogen springen. Slechte kwaliteit, slechte montage, slechte opstelling (schaduwhinder). Hierdoor kom ik mensen tegen die teleurgesteld zijn over de opbrengst. De panelen leveren niet op wat ze hadden verwacht. Ik ben zeer blij dat ik van mijn klanten de terugkoppeling krijg: jouw panelen leveren meer op dan je hebt aangegeven.
Voorbeeld: augustus 2012 verkocht: 52 monopanelen 200 WP. Geplaatst op 3 verschillende dakhellingen (schuur, woning, dakkapel). In ochtend en namiddag/avond schaduw op aantal panelen. Correctiefactor zonorientatie 97%. Opbrengst eerste jaar 10.000 kWh. Veel meer dan je op voorhand van de situatie mocht verwachten.

Mijn systeem is in aanschaf duurder, maar over 25 jaar veel goedkoper door de duurzaamheid van de gekozen materialen (zowel panelen als omvormer).

Meer info? mail: info@bonergie.nl.